Vi ste ovdje: F4B Rješenja > Plan i analiza > Model procesa

Model procesa

Proces obrade dokumenata Plana i analize prihoda i troškova prilagođava se organizaciji rada. Dokumenti se razvrstavaju prema vrsti dokumenta na:

  • Planske kategorije
  • Kategorije nabave
  • Planski ključevi
  • Model plana
  • Model izvještaja plana
  • Ostvarenje plana (Izvještaj)
  • Plan (Izvještaj)
  • Plan (upis)
  • Specifikacije planskih ključeva
  • Veza planske kategorije i knjigovodstva
  • Pravilo zamjene po firmi

Svaki od navedenih vrsta dokumenata pripada svojoj mapi koje u sustavu djeluju kao nositelji informacija.

Funkcije rada definiraju se prilagodbom kontrolne ploče za svakog korisnika/grupu korisnika i ovise o trenutnom kontekstu.

Obzirom na standardnu proceduru rada s mapama i dokumentima, pogledati poglavlja Standardne funkcionalnosti rada s mapama i Standardne funkcionalnosti rada s dokumentima.

Za postavke mape i dokumenata pogledati poglavlje:

  • Postavke Modela izvještaja
  • Postavke Specifikacije planskih ključeva
  • Postavke Planskih kategorija
  • Postavke Veze planskih kategorija i knjigovodstva
  • Postavke Zamjene po firmi

Korisnička procedura rada opisana je u poglavljima:

  • Planske kategorije
  • Zamjene po firmi

Preduvjeti

Osnovni preduvjeti za rad rješenja Plana i analize prihoda i troškova su:

  • upisane vrste dokumenta i pripadajuće vrste mape kroz administraciju sustava s kontrolnim prijelazima, dozvolama za rad i pripadajućim aktivnostima
  • upisani i ažurirani podaci kroz Administraciju Plana i analize
  • postavljeni dokumenti i kontrolna ploča za rad

Vezana poglavlja

Specifikacija modula Plana i analize


Rathmann d.o.o. Sva prava pridržana