Model procesa
Obračun osobnih dohodaka obračunava se prema definiranim formulama (koeficijentima) organizacije i propisanim zakonskim propisima.
Funkcije rada definiraju se prilagodbom kontrolne ploče za svakog korisnika/grupu korisnika i ovise o trenutnom kontekstu.
Obzirom na standardnu proceduru rada s mapama i dokumentima, pogledati poglavlja Standardne funkcionalnosti rada s mapama i Standardne funkcionalnosti rada s dokumentima.
Za postavke mapa i dokumenata pogledati poglavlja:
Korisnička procedura rada opisana je u poglavljima:
Poslovni proces
Proces obrade obračuna osobnih dohodaka prilagođava se zahtjevima korisnika i organizaciji rada. Prilagodbe zahtjevima korisnika i procesu rada u odnosu na donji dijagram tijeka, koji je naveden kao standardni primjer procesa nabave, moguće su konfiguracijom postavki dijagrama tijeka prema vrsti mape (procesne faze) kroz Administraciju sustava.
Poslovni proces | Aktivnosti u procesu |
Upis dokumenta obračuna | Kreiranje dokumenta obračuna osobnih dohodaka |
Formiranje rastera za obračun primanja | Automatizirano formiranje rastera primanja za radnike prema podacima iz kadrovske evidencije. |
Kopiranje evidencije u raster primanja | Kopiranje dodatnih podataka iz evidencije rada u raster za obračun primanja |
Upis dodatnih primanja i naknada | Upis dodatnih primanja koja ne proizlaze iz kadrovske evidencije |
Formiranje obračuna | Automatizirana izrada obračuna osobnih dohodaka |
Kontrola i zaključavanje obračuna | Kontrola obračuna i zaključavanje dokumenta |
Izrada RS-m datoteke | Izrada RS-m datoteke i predaja putem diskete ili aplikacije e-Porezna |
Formiranje naloga za isplatu | Formiranje naloga za isplatu osobnih dohodaka |
Eksport datoteke za banku | Eksport datoteke za banke prema bankama na kojima radnici imaju otvorene tekuće račune |
Opcijom ACBNK2005 sprema se formirani nalog za banku kao prilog (verzija >= 2.4.1.415).
Veze s drugim rješenjima
- Kadrovska evidencija
- Evidencija radnog vremena
- Izvještajni sustav
Preduvjeti
Osnovni preduvjeti za rad rješenja Knjigovodstva su:
- Upisane vrste dokumenta i pripadajuće vrste mape kroz administraciju sustava s kontrolnim prijelazima, dozvolama za rad i pripadajućim aktivnostima
- Postavljeni dokumenti i kontrolna ploča za rad
- Upisana i ažurirana knjigovodstvena pravila kroz Administraciju obračuna osobnih dohodaka
- Upisane postavke RSm obrasca
- Definirana Vrsta primanja
- Upisana i ažurirana pravila Kadrovske evidencije