Vi ste ovdje: F4B Rješenja > Obračun osobnih dohodaka > Model procesa

Model procesa

Obračun osobnih dohodaka obračunava se prema definiranim formulama (koeficijentima) organizacije i propisanim zakonskim propisima.

Funkcije rada definiraju se prilagodbom kontrolne ploče za svakog korisnika/grupu korisnika i ovise o trenutnom kontekstu.

Obzirom na standardnu proceduru rada s mapama i dokumentima, pogledati poglavlja Standardne funkcionalnosti rada s mapama i Standardne funkcionalnosti rada s dokumentima.

Za postavke mapa i dokumenata pogledati poglavlja:

  • Postavke dokumenata i mape Obračuna osobnih dohodaka

Korisnička procedura rada opisana je u poglavljima:

  • Procedura obračuna osobnih dohodaka

Poslovni proces

Proces obrade obračuna osobnih dohodaka prilagođava se zahtjevima korisnika i organizaciji rada. Prilagodbe zahtjevima korisnika i procesu rada u odnosu na donji dijagram tijeka, koji je naveden kao standardni primjer procesa nabave, moguće su konfiguracijom postavki dijagrama tijeka prema vrsti mape (procesne faze) kroz Administraciju sustava.

Poslovni proces Aktivnosti u procesu
Upis dokumenta obračuna Kreiranje dokumenta obračuna osobnih dohodaka
Formiranje rastera za obračun primanja Automatizirano formiranje rastera primanja za radnike prema podacima iz kadrovske evidencije.
Kopiranje evidencije u raster primanja Kopiranje dodatnih podataka iz evidencije rada u raster za obračun primanja
Upis dodatnih primanja i naknada Upis dodatnih primanja koja ne proizlaze iz kadrovske evidencije
Formiranje obračuna Automatizirana izrada obračuna osobnih dohodaka
Kontrola i zaključavanje obračuna Kontrola obračuna i zaključavanje dokumenta
Izrada RS-m datoteke Izrada RS-m datoteke i predaja putem diskete ili aplikacije e-Porezna
Formiranje naloga za isplatu Formiranje naloga za isplatu osobnih dohodaka
Eksport datoteke za banku Eksport datoteke za banke prema bankama na kojima radnici imaju otvorene tekuće račune

Opcijom ACBNK2005 sprema se formirani nalog za banku kao prilog (verzija >= 2.4.1.415).

Veze s drugim rješenjima

  • Kadrovska evidencija
  • Evidencija radnog vremena
  • Izvještajni sustav

Preduvjeti

Osnovni preduvjeti za rad rješenja Knjigovodstva su:

  • Upisane vrste dokumenta i pripadajuće vrste mape kroz administraciju sustava s kontrolnim prijelazima, dozvolama za rad i pripadajućim aktivnostima
  • Postavljeni dokumenti i kontrolna ploča za rad
  • Upisana i ažurirana knjigovodstvena pravila kroz Administraciju obračuna osobnih dohodaka
  • Upisane postavke RSm obrasca
  • Definirana Vrsta primanja
  • Upisana i ažurirana pravila Kadrovske evidencije

Vezana poglavlja

Internet bankarstvo

Ulazni računi

Obračun kamata

Obračun PDV-a


Rathmann d.o.o. Sva prava pridržana