Vi ste ovdje: F4B Rješenja > Kadrovska > Administracija Kadrovske evidencije

Administracija Kadrovske evidencije

Kroz Administraciju Kadrovske evidencije upisuju se i ažuriraju postavke:

  1. Radnih mjesta
  2. Kataloga
  3. Računa
  4. Rješenja i kalendara
  5. Osobnih isprava
  6. Ispita i certifikata
  7. Ocjena
  8. Ozljeda
  9. Liječničkih pregleda
  10. Uvjeta radnog mjesta
  11. Pravila
  12. Godišnjih odmora

Navedene postavke administracije su konfigurabilne i jednostavno se nadograđuju novim pravilima i modulima u skladu sa zahtjevima korisnika.

Preduvjet za korištenje rješenja Kadrovske evidencije i Ljudskih potencijala su upisani katalozi, podaci i uputstva kroz Administraciju kadrovske te stoga podaci trebaju biti točni i ažurni.

Svi dokumenti kadrovske spremaju se u jednu mapu - Dosje radnika.

Procedura rada za upis, izmjenu i brisanje zapisa

Procedura rada za upis, izmjenu i brisanje zapisa je standardna i sadrži slijedeće korake:

Način rada:

Upis novog zapisa

  • Izabrati izbornik Novi zapis, s alatne vrpce modula
  • Otvorit će se pridajući ekran modula ovisno o kontekstu
  • Upisati potrebne podatke i spremiti izmjene odabirom funkcije Spremi/Spremi i zatvori

Izmjena zapisa

  • Iz liste upisanih zapisa označiti zapis koji se mijenja (redak će poprimiti drugu boju)
  • S alatne vrpce modula izabrati funkciju za izmjenu zapisa, Izmjena zapisa,
  • Otvorit će se pripadajući modul za ažuriranje podataka ovisno o kontekstu
  • Izmijeniti željene podatke i spremiti izmjene odabirom funkcije Spremi/Spremi i zatvori

Brisanje zapisa

  • Iz liste upisanih zapisa označiti zapis koji je potrebno izbrisati
  • S alatne vrpce modula izabrati funkciju za brisanje, Brisanje zapisa,
  • Označeni zapis će biti obrisan

Ukoliko su unutar sustava vezani podaci za zapis koji se briše, sustav neće dozvoliti brisanje.

1. Radna mjesta

Kroz izbornik Radna mjesta upisuju se i ažuriraju podaci o:

  • Radnim mjestima
  • Vrstama radnih mjesta
  • Sistematizaciji
  • Atributima radnog mjesta
  • Radnim mjestima i grupama

Radna mjesta, KDKAT005

Modul Radna mjesta koristi se za upis osnovnih podataka o radnom mjestu:

  • Šifra
  • Naziv
  • Opis te
  • podataka o broju dana godišnjeg odmora, koeficijentu radnog mjesta, stručnoj spremi, vrsti radnog mjesta, poslovnoj jedinici kojoj radno mjesto pripada, uz mogućnost opisa dužnosti radnog mjesta.

Opis dužnosti upisan kroz modul Radna mjesta prikazuje se u predlošcima ugovora za pojedinog radnika, ovisno o radnom mjestu.

Vrste radnih mjesta, KODVRM000

Kroz modul Vrste radnih mjesta upisuje se šifra i opis vrste radnog mjesta.

Sistematizacija, KDRM000

Kroz modul sistematizacije vezuju se radna mjesta za određenu poslovnu jedinicu.

2. Katalozi, KDKAT001

Katalozi se koriste za upis i izmjenu zapisa o:

  • Stručnoj spremi
  • Školskoj spremi
  • Znanstvenim stupnjevima
  • Struci
  • Osposobljavanju
  • Zanimanjima
  • Znanjima
  • Školama
  • Podacima o obitelji (srodstvo, bračno stanje, aktivnost)
  • Stambenom pitanju
  • Jezicima
  • Grupama radnih mjesta
  • Razlozima odlaska i sl.

3. Računi

Kroz izbornik Računi upisuju se i ažuriraju podaci o:

  • Vrstama računa
  • Računima

Vrste računa, KDKAT027

Vrste računa sadrže šifru i opis vrste računa:

Šifra Vrsta računa
UFA Plaćanje ulaznih računa
*POR Porez i prirez
*DOP Doprinosi
*OD Uplatni računi za plaću
*OBU Obustave
*ZIRO Žiro račun radnika
USF Neopravdani izostanak

Računi, KDKAT002

Kroz modul Računi upisuju se svi podaci o računima na koje se vrše uplate:

  • šifra računa
  • komitent uplate
  • vrsta računa (sve vrste definiraju se kroz modul Vrste računa)
  • svrha uplate
  • u korist
  • broj žiro računa
  • kontrolni broj
  • poziv na broj
  • opis računa
  • uz mogućnost označavanja da li se račun odnosi na osobni ili ne

4. Rješenja i kalendar

Kroz izbornik Rješenja i kalendar upisuju se:

  • Uputstva (po vrsti primanja i vrsti radnog odnosa)
  • Kalendar (radno vrijeme, vrste radnih dana, osnove za godišnji)

Uputstva, KDDRL000

Uputstva predstavljaju vezu između vrste rješenja, vrste radnog odnosa i vrste primanja.

Vrste primanja, KODVPR000

Modul Vrste primanja namijenjen je upisu svih podataka koje su osnova za obračun plaća prema upisanoj vrsti primanja.

Vrste radnog odnosa, KDVRO002

Kroz Vrstu radnog odnosa upisuju se informacije o šifri, opisu radnog odnosa uz mogućnost označavanja da li je vrsta radnog odnosa osna za obračun plaće.

Kalendar, KDKAL003

Kalendar se definira na početku tekuće godine na način da se za svaku definiranu vrstu dana postavi radno vrijeme, dan u tjednu te da se označi da li navedeni dani ulaze u godišnji odmor ili ne.

Kalendar mora biti ažuran jer je osnova za obračun plaća.

Radno vrijeme, KODRVR000

Modul Radno vrijeme omogućuje upis podataka o šifri radnog vremena, opisu te postavki perioda od do za radno vrijeme.

Vrste radnih dana, KDKAL000

Modul Vrste radnih dana omogućuje upis podataka o šifri radnih dana, opisu vrste dana te postavki da li upisana vrsta dana ulazi u godišnji odmor ili ne.

Osnove za godišnji, KDGOD002

Modul Osnove za godišnji omogućuje upis podataka o šifri i opisu osnove za godišnji odmor.

5. Osobne isprave

Kroz izbornik Osobnih isprava definiraju se:

  • pravila i
  • uvjeti radnog mjesta

Pravila, KDRUL000 i Uvjeti radnog mjesta, KDRUL002

Modul Pravila omogućuje postavljanje pravila za vrstu dokumenta isprave, a koje su nužan preduvjet (ili ne) za radna mjesta. Upisana pravila vezuju se kroz modul Uvjeti radnog mjesta, KDRUL002 za određeno radno mjesto.

6. Ispiti i certifikati

Izbornik Ispiti i certifikati sadrži:

  • pravila i
  • uvjete radnog mjesta

Pravila, KDRUL000 i Uvjeti radnog mjesta, KDRUL002

Modul Pravila omogućuje postavljanje pravila za vrstu dokumenta ispiti, a koje su nužan preduvjet (ili ne) za radna mjesta. Upisana pravila vezuju se kroz modul Uvjeti radnog mjesta, KDRUL002 za određeno radno mjesto.

7. Ocjene

Kroz izbornik Ocjene upisuju se i ažuriraju podaci o:

  • ocjenama
  • razlozima
  • vrstama ocjene
  • uputstvima
  • pravilima i
  • uvjetima radnog odnosa

Kroz izbornik Ocjene moguće je definirati pravila za vrstu dokumenta Ocjene, a koje su nužan preduvjet (ili ne) za radna mjesta, npr. bodovi koji moraju biti ostvareni za određeno radno mjesto. Upisana pravila vezuju se kroz modul Uvjeti radnog mjesta, KDRUL002 za određeno radno mjesto.

8. Ozljede

Kroz izbornik Ozljede upisuju se i ažuriraju podaci o:

  • mjestu nastanka ozljede
  • periodu ozljede
  • ozlijeđenom dijelu tijela
  • izvoru ozljede
  • načinu nastanka ozljede
  • uzroku ozljede

9. Liječnički pregledi

Kroz izbornik Liječnički pregledi upisuju se i ažuriraju podaci o:

  • uputstvima
  • pravilima
  • uvjetima radnog mjesta
  • točkama sposobnosti

Podaci i pravila koja se unose mogu se vezati ili ne uz određeno mjesto, npr. da li je liječnički pregled uvjet za radno mjesto uz mogućnost upisa perioda od-do valjanosti pregleda i zakonskih propisa na temelju kojih se pregledi moraju provesti.

10. Uvjeti radnog mjesta

Kroz izbornik Uvjeti radnog mjesta upisuju se i ažuriraju podaci o:

  • svim uvjetima
  • posebnim uvjetima
  • osobnim ispravama
  • ispitima
  • liječničkim pregledima
  • ugovorima
  • ocjenama

Dodatne informacije

Standardne oznake za aktivacijske akcije:

INS - Upis

UPD - Izmjena

VIW - Pregled

LKV - Zaključavanje

RST - Otključavanje

DEL - Brisanje

Navedene akcije potrebne su kod ručnog podešavanja naprednih postavki vrste dokumenta u novoj administraciji sustava.

 

 

 

 

Postavke vrste dokumenta


Rathmann d.o.o. Sva prava pridržana