Obračun amortizacije osnovnih sredstava
Postavke dokumenta i mape obračuna amortizacije osnovnih sredstava
Koraci rada:
- Kreirati vrstu mape za obračun amortizacije osnovnih sredstava
- Za preglednik mape postaviti modul XAML_OSAIAMO100
- Postaviti tijek i dozvole
- Kreirati vrstu dokumenta obračun amortizacije osnovnih sredstava
- Za format dokumenta postaviti OSAI.AMO
- Postaviti kontrolnu ploču u poslu UPISA:
- Upis obračuna amortizacije osnovnih sredstava XAML_OSAIAMO200
- Izmjena obračuna amortizacije osnovnih sredstava XAML_OSAIAMO200
- Brisanje obračuna amortizacije XAML_OSAIAMO700
- Administracija osnovnih sredstava XAML_OSAIADM000
- Prijedlog knjiženja ACDCI100C
- Pregled knjiženja po dokumentu FNKNJ 300
Vrste mapa i dokumenata
Oznaka | Opis | |
---|---|---|
Aplikacija | OSA | Osnovna sredstva |
Vrsta mape | OSA.AMO | Mapa obračuna amortizacije osnovnih sredstava |
Vrsta dokumenta |
OSAI.OAMO |
Obračun amortizacije osnovnih sredstava |
Format dokumenta | OSAI.OAMO | Obračun amortizacije |
Pregled mape obračuna amortizacije osnovnih sredstava | XAML_OSAIAMO100 | Standardni preglednik mape obračuna amortizacije osnovnih sredstava |
Korisnici sustava
Naziv grupe | Oznaka |
---|---|
Osnovna sredstva | Administratori osnovnih sredstava |
Arhiva | *END |
Obrisani dokumenti | *ERR |
Imenovani korisnici zaduženi za obračun amortizacije osnovnih sredstava |
Status
Statusi mapa izračunavaju se prema najnižem statusu dokumenata u mapi. Mogući statusi mapa:
Oznaka | Opis |
---|---|
10 | Upis mape |
15 | Mapa sadrži dokumente u statusu 15 |
20 | Mapa sadrži dokumente u statusu 20 |
30 | Mapa sadrži dokumente u statusu 30 |
Statusi dokumenata:
Oznaka | Opis |
---|---|
15 | Upis dokumenta |
20 | Upis stavki dokumenta |
30 | Zaključan dokument/stavka |
Dijagram tijeka (proces rada)
UPIS > END
(ERR)
Procedura rada:
- upis mape
- upis dokumenta obračuna amortizacije osnovnih sredstava
- spremanje izmjena
- arhiva mape po završetku operativnog korištenja mape
Upis mape
Putanja: Aplikacija Osnovna sredstva > Izabrati vrstu mape Obračun amortizacije osnovnih sredstava > Kreirati radnu (procesnu) mapu
Mapa Obračun amortizacije osnovnih sredstava služi kao spremnik dokumenata obračuna amortizacije osnovnih sredstava i sadržava sve vrste dokumenata formata Obračun amortizacije osnovnog sredstva. Mapa se najčešće kreira na nivou mjeseca.
Funkcija upisa mape:
- Upis nove mape
Ostale funkcije rada s mapom obračuna amortizacije osnovnih sredstava (detaljnije Standardne funkcionalnosti rada s mapama):
- Osvježavanje mapa
- Izmjena napomene mape
- Slanje mape drugom korisniku ili grupi korisnika
- Dijeljenje mape
- Prestanak dijeljenja mape
Modul koji se postavlja kao standardni preglednik na nivou mape je XAML_OSAIAMO100.
Upis dokumenta obračuna amortizacije osnovnih sredstava
Po upisu mape, upisuju se dokumenti obračuna amortizacije osnovnih sredstava pozivom funkcije za upis s kontrolne ploče (XAML_OSAIAMO200). Potrebno je upisati podatke i upis potvrditi spremanjem podataka.
Funkcije kontrolne ploče za mapu osnovnih sredstava u poslu upisa:
- Upis obračuna amortizacije osnovnih sredstava XAML_OSAIAMO200
- Izmjena obračuna amortizacije osnovnih sredstava XAML_OSAIAMO200
- Brisanje obračuna amortizacije XAML_OSAIAMO700
- Administracija osnovnih sredstava XAML_OSAIADM000
- Prijedlog knjiženja ACDCI100C
- Pregled knjiženja po dokumentu FNKNJ 300
Pregled osnovnih sredstava postavlja se na nivou aplikacije, modul XAML_OSAIOSA110.
Vezana poglavlja
Stavljanje osnovnog sredstva u upotrebu
Arhiviranje mape
Mapa se arhivira po završetku operativnog rada s mapom.
Označiti mapu koju se želi arhivirati i izabrati funkciju Slanje mape drugom korisniku ili grupi korisnika. Izabrati posao *END (Arhiviranje mape) i grupu korisnika *END (Arhiva).
Brisanje mape
Mapu koja sadrži dokumente, odnosno vezane informacije nije moguće obrisati. Mapa se ne briše, već se šalje na posao obrisanih dokumenata *ERR, grupi *ERR te se na taj način evidentira unutar samog sustava.
Označiti mapu koju se želi obrisati i izabrati funkciju Slanje mape drugom korisniku ili grupi korisnika. Izabrati posao *ERR (Mapa pogrešnih dokumenata) i grupu korisnika *ERR.