Stavljanje u uporabu
Postavke dokumenta i mape stavljanja u uporabu osnovnog sredstva
Koraci rada:
- Kreirati vrstu mape za stavljanje OSA u uporabu
- Za preglednik mape postaviti modul XAML_OSAIPOK100
- Postaviti tijek i dozvole
- Kreirati vrstu dokumenta prvog pokreta
- Za format dokumenta postaviti OSA.POKRET
- Postaviti kontrolnu ploču u poslu UPISA:
- Upis dokumenta stavljanja u uporabu osnovnog sredstva XAML_OSAIPOK200
- Izmjena dokumenta stavljanja u uporabu osnovnog sredstva XAML_OSAIPOK200
- Prijedlog knjiženja ACDCI100C
- Pregled knjiženja po dokumentu FNKNJ 300
Vrste mapa i dokumenata
Oznaka | Opis | |
---|---|---|
Aplikacija | OSA | Osnovna sredstva |
Vrsta mape | OSA.UPO | Mapa uporabe osnovnih sredstava |
Vrsta dokumenta |
OSA.UPO |
Uporaba osnovnog sredstva |
Format dokumenta | OSA.POKRET | Pokret osnovnog sredstva |
Pregled mape stavljanja u uporabu osnovnih sredstava | XAML_OSAIPOK100 | Standardni preglednik stavljanja u uporabu osnovnih sredstava |
Korisnici sustava
Naziv grupe | Oznaka |
---|---|
Osnovna sredstva | Administratori osnovnih sredstava |
Arhiva | *END |
Obrisani dokumenti | *ERR |
Imenovani korisnici zaduženi za stavljanje u uporabu osnovnih sredstava |
Status
Statusi mapa izračunavaju se prema najnižem statusu dokumenata u mapi. Mogući statusi mapa:
Oznaka | Opis |
---|---|
10 | Upis mape |
15 | Mapa sadrži dokumente u statusu 15 |
20 | Mapa sadrži dokumente u statusu 20 |
30 | Mapa sadrži dokumente u statusu 30 |
Statusi dokumenata:
Oznaka | Opis |
---|---|
15 | Upis dokumenta |
20 | Upis stavki dokumenta |
30 | Zaključan dokument/stavka |
Dijagram tijeka (proces rada)
UPIS > END
(ERR)
Procedura rada:
- upis mape
- upis dokumenta stavljanja u uporabu osnovnog sredstva
- upis stavki (osnovnih sredstava)
- arhiva mape po završetku operativnog korištenja mape
Upis mape
Putanja: Aplikacija Osnovna sredstva > Izabrati vrstu mape Stavljanje u uporabu osnovnih sredstava > Kreirati radnu (procesnu) mapu
Mapa Stavljanje u uporabu osnovnih sredstava služi kao spremnik dokumenata stavljanja u uporabu osnovnih sredstava i sadržava vrste dokumenata formata Pokret osnovnog sredstva. Mapa se najčešće kreira na nivou godine, obzirom da se dokument stavljanja u uporabu osnovnih sredstava upisuje (najčešće) na nivou mjeseca i omogućuje unos više osnovnih sredstava.
Funkcija upisa mape:
- Upis nove mape
Ostale funkcije rada s mapom stavljanja u uporabu osnovnih sredstava (detaljnije Standardne funkcionalnosti rada s mapama):
- Osvježavanje mapa
- Izmjena napomene mape
- Slanje mape drugom korisniku ili grupi korisnika
- Dijeljenje mape
- Prestanak dijeljenja mape
Modul koji se postavlja kao standardni preglednik na nivou mape stavljanja u uporabu osnovnih sredstava je XAML_OSAIPOK100.
Upis dokumenta stavljanja u uporabu osnovnog sredstva s pripadajućim stavkama
Po upisu mape, upisuju se dokumenti stavljanja u uporabu osnovnih sredstava pozivom funkcije za upis s kontrolne ploče (XAML_OSAIPOK200). Potrebno je upisati glavu dokumenta s pripadajućim stavkama, zaključati upisane podatke i spremiti ih.
Funkcije kontrolne ploče za mapu stavljanja u uporabu osnovnih sredstava u poslu upisa:
- Upis dokumenta stavljanja u uporabu osnovnog sredstva XAML_OSAIPOK200
- Izmjena dokumenta stavljanja u uporabu osnovnog sredstva XAML_OSAIPOK200
- Prijedlog knjiženja ACDCI100C
- Pregled knjiženja po dokumentu FNKNJ 300
Pretraživanje osnovnih sredstava postavlja se na nivou aplikacije, modul XAML_OSAIOSA110.
Daljnji koraci
Vezana poglavlja
Izračun amortizacije osnovnog sredstva
Arhiviranje mape
Mapa se arhivira po završetku operativnog rada s mapom.
Označiti mapu koju se želi arhivirati i izabrati funkciju Slanje mape drugom korisniku ili grupi korisnika. Izabrati posao *END (Arhiviranje mape) i grupu korisnika *END (Arhiva).
Brisanje mape
Mapu koja sadrži dokumente, odnosno vezane informacije nije moguće obrisati. Mapa se ne briše, već se šalje na posao obrisanih dokumenata *ERR, grupi *ERR te se na taj način evidentira unutar samog sustava.
Označiti mapu koju se želi obrisati i izabrati funkciju Slanje mape drugom korisniku ili grupi korisnika. Izabrati posao *ERR (Mapa pogrešnih dokumenata) i grupu korisnika *ERR.