Vi ste ovdje: F4B Rješenja > Evidencija rada > Model procesa

Model procesa

Proces obrade dokumenata evidencije radnog vremena prilagođava se organizaciji rada te se u skladu sa zahtjevima i organizacijom kreiraju različite vrste dokumenata, npr. evidencija radnog vremena za službu Operative, Upravu i slično.

Svaki od navedenih vrsta dokumenata pripada svojoj mapi koje u sustavu djeluju kao nositelji informacija. Rješenje Evidencije radnog vremena naslanja se na kadrovsku evidenciju, ali u sustavu može djelovati i samostalno. Evidencija radnog vremena (sati osnove obračuna za sva dodatna primanja koja su izvan fonda redovnih sati) koristi se i pri obračunu osobnih dohodaka.

Osnovni proces evidencije obuhvaća slijedeće korake:

  • Upis dokumenta evidencije u pripadajuću mapu
  • Upis stavki (raspored sati za mjesec)
  • Zaključavanje dokumenta

Funkcije rada definiraju se prilagodbom kontrolne ploče za svakog korisnika/grupu korisnika i ovise o trenutnom kontekstu.

Obzirom na standardnu proceduru rada s mapama i dokumentima, pogledati poglavlja Standardne funkcionalnosti rada s mapama i Standardne funkcionalnosti rada s dokumentima.

Za postavke mape i dokumenata pogledati poglavlje:

  • Evidencija radnog vremena

Korisnička procedura rada opisana je u poglavljima:

  • Rad s dokumentom Evidencije radnog vremena

Poslovni proces

Proces obrade evidencije radnog vremena prilagođava se zahtjevima korisnika i organizaciji rada. Prilagodbe zahtjevima korisnika i procesu rada u odnosu na donji dijagram tijeka, koji je naveden kao standardni primjer procesa nabave, moguće su konfiguracijom postavki dijagrama tijeka prema vrsti mape (procesne faze) kroz Administraciju sustava.

Poslovni proces Aktivnosti u procesu
Upis evidencije za poslovnu jedinicu Kreiranje dokumenta evidencije radnog vremena za polovnu jedinicu
Upis sati rada po danima i radnicima Upis sati rada po danima i po radnicima
Zaključavanje evidencije Zaključavanje dokumenta i slanje na obradu u kadrovsku službu (obračun plaća)
Kopiranje dodataka u raster primanja Kopiranje dodatnih sati ili dodatnih primanja u raster primanja kao podloga za obračun plaće

Veze s drugim rješenjima

  • Kadrovska evidencija
  • Obračun osobnih dodhodaka
  • Izvještajni sustav

Preduvjeti

Osnovni preduvjeti za rad rješenja Evidencije radnog vremena su:

  • upisane vrste dokumenta i pripadajuće vrste mape kroz administraciju sustava s kontrolnim prijelazima, dozvolama za rad i pripadajućim aktivnostima
  • postavljeni dokumenti i kontrolna ploča za rad

Vezana poglavlja

Kadrovska evidencija i Ljudski potencijali

Obračun osobnih dohodaka


Rathmann d.o.o. Sva prava pridržana