Model procesa
Proces obrade dokumenata evidencije radnog vremena prilagođava se organizaciji rada te se u skladu sa zahtjevima i organizacijom kreiraju različite vrste dokumenata, npr. evidencija radnog vremena za službu Operative, Upravu i slično.
Svaki od navedenih vrsta dokumenata pripada svojoj mapi koje u sustavu djeluju kao nositelji informacija. Rješenje Evidencije radnog vremena naslanja se na kadrovsku evidenciju, ali u sustavu može djelovati i samostalno. Evidencija radnog vremena (sati osnove obračuna za sva dodatna primanja koja su izvan fonda redovnih sati) koristi se i pri obračunu osobnih dohodaka.
Osnovni proces evidencije obuhvaća slijedeće korake:
- Upis dokumenta evidencije u pripadajuću mapu
- Upis stavki (raspored sati za mjesec)
- Zaključavanje dokumenta
Funkcije rada definiraju se prilagodbom kontrolne ploče za svakog korisnika/grupu korisnika i ovise o trenutnom kontekstu.
Obzirom na standardnu proceduru rada s mapama i dokumentima, pogledati poglavlja Standardne funkcionalnosti rada s mapama i Standardne funkcionalnosti rada s dokumentima.
Za postavke mape i dokumenata pogledati poglavlje:
Korisnička procedura rada opisana je u poglavljima:
Poslovni proces
Proces obrade evidencije radnog vremena prilagođava se zahtjevima korisnika i organizaciji rada. Prilagodbe zahtjevima korisnika i procesu rada u odnosu na donji dijagram tijeka, koji je naveden kao standardni primjer procesa nabave, moguće su konfiguracijom postavki dijagrama tijeka prema vrsti mape (procesne faze) kroz Administraciju sustava.
Poslovni proces | Aktivnosti u procesu |
Upis evidencije za poslovnu jedinicu | Kreiranje dokumenta evidencije radnog vremena za polovnu jedinicu |
Upis sati rada po danima i radnicima | Upis sati rada po danima i po radnicima |
Zaključavanje evidencije | Zaključavanje dokumenta i slanje na obradu u kadrovsku službu (obračun plaća) |
Kopiranje dodataka u raster primanja | Kopiranje dodatnih sati ili dodatnih primanja u raster primanja kao podloga za obračun plaće |
Veze s drugim rješenjima
- Kadrovska evidencija
- Obračun osobnih dodhodaka
- Izvještajni sustav
Preduvjeti
Osnovni preduvjeti za rad rješenja Evidencije radnog vremena su:
- upisane vrste dokumenta i pripadajuće vrste mape kroz administraciju sustava s kontrolnim prijelazima, dozvolama za rad i pripadajućim aktivnostima
- postavljeni dokumenti i kontrolna ploča za rad