Vi ste ovdje: F4B Rješenja > Evidencija rada > Procedura rada > Evidencija radnog vremena

Evidencija rada

Dokument evidencije radnog vremena sadrži:

  • zaglavlje dokumenta s osnovnim informacijama o dokumentu i
  • pripadajuće stavke

Procedura rada

1. Upis mape

  • U stablu aplikacija, mapa i dokumenata pozicionirati se na pripadajuću vrstu mape Evidencije radnog vremena unutar aplikacije Evidencija rada.
  • Na alatnoj vrpci mapa i dokumenata izabrati funkciju za upis nove mape .
  • Upisati tražene podatke za upis mape i spremiti ih. Kreirana mapa bit će prikazana u stablu aplikacija i mapa.

Mapa se kreira ovisno o organizaciji posla. Radna mapa za obradu dokumenata evidencije se najčešće otvara na nivou mjeseca.

2. Rad s dokumentima evidencije

Upis dokumenta evidencije

  • Pozicionirati se na radnu mapu evidencije u koju se upisuju dokumenti.
  • Izabrati funkciju za upis evidencije Nova evidencija za mjesec/ Upis evidencije, modul KADSRSP200 s kontrolne ploče.
  • Otvorit će se ekran modula KADSRSP200.
  • Upisati potrebne informacije u zaglavlje dokumenta i spremiti izmjene klikom na funkciju za spremanje s ribona.
  • Nakon što je spremljeno zaglavlje dokumenta, aktivirat će se funkcije za upis stavki.

Za upis radnika za izabranu poslovnu jedinicu može se koristi i funkcija s kontrolne ploče, modul #UDM_EVD.Radnici_INS. Pozivom ove funkcije upisat će se svi radnici za poslovnu jedinicu upisanu kroz zaglavlje dokumenta i ručni upis stavki nije potreban.

  • Upisati potrebne podatke po vrsti primanja (Raspored za mjesec, Evidencija prisutnosti, Opis) i spremiti ih odabirom funkcije Spremi.

Unos podataka evidencije se može ubrzati upisom podataka kroz karticu Po danu. Ukoliko se koristi ovaj način i upišu podaci evidencije za izabrani dan u mjesec, grupiranje po Vrsti primanja, npr. za Vrstu primanja: Redovan rad, upisani podaci će se prikazati svim radnicima u tabličnom prikazu kartice Radnik/mjesec.

  • Zaključati dokument pozivom funkcije s alatne vrpce modula KADSRSP200 .

Ukoliko je sve upisane podatke potrebno dodatno provjeriti u poslu OVJERE, zaključavanje dokumenta se ne radi u poslu UPISA, već se upisani dokument šalje odgovornoj osobi na ovjeru koristeći funkciju za Slanje dokumenta na ovjeru s alatne vrpce dokumenata. U poslu ovjere podaci se dodatno provjeravaju, a dokument po završetku rada zaključava.

Izmjena dokumenta

Za izmjenu upisanog dokumenta koristiti Izmjena dokumenta, KADSRSP200 (funkcija se poziva u kontekstu rada s dokumentom: Lista dokumenata > Označiti dokument koji se mijenja > Izabrati funkciju za izmjenu s kontrolne ploče). U slučaju da je dokument koji se mijenja zaključan, prethodno ga je potrebno otključati.

Brisanje dokumenta

Dokument koji je u statusu >=30 ili ima vezane podatke nije moguće obrisati.

Pogledati poglavlje Pravila brisanja dokumenta


Rathmann d.o.o. Sva prava pridržana