Evidencija rada
Dokument evidencije radnog vremena sadrži:
- zaglavlje dokumenta s osnovnim informacijama o dokumentu i
- pripadajuće stavke
Procedura rada
1. Upis mape
- U stablu aplikacija, mapa i dokumenata pozicionirati se na pripadajuću vrstu mape Evidencije radnog vremena unutar aplikacije Evidencija rada.
- Na alatnoj vrpci mapa i dokumenata izabrati funkciju za upis nove mape
.
- Upisati tražene podatke za upis mape i spremiti ih. Kreirana mapa bit će prikazana u stablu aplikacija i mapa.
Mapa se kreira ovisno o organizaciji posla. Radna mapa za obradu dokumenata evidencije se najčešće otvara na nivou mjeseca.
2. Rad s dokumentima evidencije
Upis dokumenta evidencije
- Pozicionirati se na radnu mapu evidencije u koju se upisuju dokumenti.
- Izabrati funkciju za upis evidencije Nova evidencija za mjesec/ Upis evidencije, modul KADSRSP200 s kontrolne ploče.
- Otvorit će se ekran modula KADSRSP200.
- Upisati potrebne informacije u zaglavlje dokumenta i spremiti izmjene klikom na funkciju za spremanje s ribona.
- Nakon što je spremljeno zaglavlje dokumenta, aktivirat će se funkcije za upis stavki.
Za upis radnika za izabranu poslovnu jedinicu može se koristi i funkcija s kontrolne ploče, modul #UDM_EVD.Radnici_INS. Pozivom ove funkcije upisat će se svi radnici za poslovnu jedinicu upisanu kroz zaglavlje dokumenta i ručni upis stavki nije potreban.
- Upisati potrebne podatke po vrsti primanja (Raspored za mjesec, Evidencija prisutnosti, Opis) i spremiti ih odabirom funkcije Spremi.
Unos podataka evidencije se može ubrzati upisom podataka kroz karticu Po danu. Ukoliko se koristi ovaj način i upišu podaci evidencije za izabrani dan u mjesec, grupiranje po Vrsti primanja, npr. za Vrstu primanja: Redovan rad, upisani podaci će se prikazati svim radnicima u tabličnom prikazu kartice Radnik/mjesec.
- Zaključati dokument pozivom funkcije
s alatne vrpce modula KADSRSP200 .
Ukoliko je sve upisane podatke potrebno dodatno provjeriti u poslu OVJERE, zaključavanje dokumenta se ne radi u poslu UPISA, već se upisani dokument šalje odgovornoj osobi na ovjeru koristeći funkciju za Slanje dokumenta na ovjeru s alatne vrpce dokumenata. U poslu ovjere podaci se dodatno provjeravaju, a dokument po završetku rada zaključava.
Izmjena dokumenta
Za izmjenu upisanog dokumenta koristiti Izmjena dokumenta, KADSRSP200 (funkcija se poziva u kontekstu rada s dokumentom: Lista dokumenata > Označiti dokument koji se mijenja > Izabrati funkciju za izmjenu s kontrolne ploče). U slučaju da je dokument koji se mijenja zaključan, prethodno ga je potrebno otključati.
Brisanje dokumenta
Dokument koji je u statusu >=30 ili ima vezane podatke nije moguće obrisati.
Pogledati poglavlje Pravila brisanja dokumenta