Model procesa
Proces obrade dokumenata prepaid sustava prilagođavaju se organizaciji rada. Vrste dokumenata obuhvaćene rješenjem (aplikacijom) Prepaid sustav:
- prepaid računi
- dnevnik uplata, isplata, izlaznih računa
Svaki od navedenih vrsta dokumenata pripada svojoj mapi koje u sustavu djeluju kao nositelji informacija.
Funkcije rada definiraju se prilagodbom kontrolne ploče za svakog korisnika/grupu korisnika i ovise o trenutnom kontekstu.
Obzirom na standardnu proceduru rada s mapama i dokumentima, pogledati poglavlja Standardne funkcionalnosti rada s mapama i Standardne funkcionalnosti rada s dokumentima.
Za postavke mapa i dokumenata pogledati poglavlje:
Vrste mapa rješenja Prepaid sustav
Korisnička procedura rada opisana je u poglavlju:
Procedura rada Prepaid susutav
Poslovni proces
Proces obrade dokumenata Prepaid sustava prikazan je u donjoj tablici. Prilagodbe zahtjevima korisnika i procesu rada u odnosu na navedeni dijagram tijeka, koji je naveden kao standardni primjer procesa obrade, moguće su konfiguracijom postavki dijagrama tijeka prema vrsti mape (procesne faze) kroz Administraciju sustava.
Poslovni proces | Aktivnosti u procesu |
Formiranje prepaid računa | Upis podataka korisnika prepaid računa i pridruživanje prepaid kartice |
Uplata na prepaid račun | Otvaranje dnevnika uplate i upis dokumenta uplate na prepaid račun. |
Preduvjeti
Preduvjeti koji moraju biti ispunjeni kako bi se osigurao rad rješenja Prepaid sustav:
- upisane vrste dokumenta i pripadajuće vrste mape kroz administraciju sustava:
- upisana radna mapa i odabran korisnik za rad s Dnevnikom uplate na prepaid račun
- dodijeljena korisnička prava za rad kroz Administraciju sustava
- prilagođene funkcije kontrolne ploče za rad s dokumentima dnevnika uplate