Vi ste ovdje: F4B Rješenja > Linijski promet > Procedura rada > Procedura rada s dokumentima poslovnih prostora

Procedura rada s dokumentima poslovnih prostora

Podaci poslovnog prostora upisuju se kroz:

  • zaglavlje dokumenta
  • stavke

Obzirom na standardnu proceduru rada s mapama i dokumentima, pogledati poglavlja Standardne funkcionalnosti rada s mapama i Standardne funkcionalnosti rada s dokumentima.

Za postavke mape i dokumenata pogledati poglavlje Postavke poslovnih prostora.

Procedura rada obuhvaća korake:

  • upis dokumenta naplatnog uređaja
  • upis stavki
  • slanje poslovnog prostora

Dokument poslovnog prostora u sustavu nosi sve ključne informacije o poslovnom prostoru:

  • firma
  • vrsta dokumenta
  • datum primjene
  • oznaku i naziv poslovnog prostora
  • radno vrijeme
  • poslovnu jedinicu
  • adresu poslovnog prostora

Dokument poslovnog prostora se u F4B sustavu kreira:

  • upisom dokumenta poslovnog prostora u pripadajuću statičku mapu (kontejner)

Procedura rada

Rad s dokumentima poslovnih prostora

1. Upis dokumenta poslovnog prostora

  • Pozicionirati se na mapu poslovnih prostora u koju se upisuju dokumenti.
  • Izabrati funkciju za upis poslovnog prostora Upis poslovnog prostora s kontrolne ploče, modul XAML_BLAGPOS200.
  • Otvorit će se forma za upis podataka.
  • Upisati potrebne podatke dokumenta.
  • Stavke poslovnog prostora (naplatni uređaji) upisuju se pozivom funkcije Upis s ribona pri čemu se otvara novi ekran modula s praznim poljima upis.
  • U novootvorenom ekranu upisati potrebne podatke o naplatnom uređaju i spremiti upisane podatke odabirom funkcije Spremi/ Spremi i zatvori.
  • Za upis nove stavke ponoviti opisane korake.
  • Po upisu svih stavaka, spremiti upisane podatke odabirom funkcije Spremi/ Spremi i zatvori s alatne vrpce aktivnog modula.

Upisani dokument prikazat će se unutar tabličnog prikaza modula XAML_BLAGPOS100.

1.a Izmjena stavki dokumenta

  1. Iz liste upisanih stavki izabrati stavku kojoj je potrebno izmijeniti podatke.
  2. Kliknuti na Izmjena s ribona.
  3. Otvorit će se modul s upisanim podacima stavke.
  4. Izmijeniti potrebne podatke.
  5. Spremiti podatke.

1. b Brisanje stavke dokumenta

  1. Iz liste upisanih stavki pozicionirati se na stavku koju je potrebno izbrisati klikom na praznu kućicu (check-box) na početku retka
  2. Izabrati funkciju Brisanje s ribona.
  3. Stavka će nakon potvrde biti izbrisana.
  4. Spremiti izmjene.

2. Izmjena dokumenta poslovnog prostora

Za izmjenu upisanog dokumenta koristi se funkcija Izmjena poslovnog prostora s kontrolne ploče, XAML_BLAGPOS200 (funkcija se poziva u kontekstu rada s dokumentom: Lista dokumenata > Označiti dokument koji se mijenja > Izabrati funkciju za izmjenu s kontrolne ploče).

3. Slanje dokumenta poslovnog prostora

Za slanje upisanog dokumenta koristi se funkcija Slanje poslovnog prostora s kontrolne ploče, XAML_BLAGFIS210 (funkcija se poziva u kontekstu rada s dokumentom: Lista dokumenata > Označiti dokument koji se šalje > Izabrati funkciju za slanje s kontrolne ploče).

4. Brisanje dokumenta poslovnog prostora

Za brisanje upisanog dokumenta koristi se funkcija Brisanje poslovnog prostora s kontrolne ploče, XAML_BLAGPOS700 (funkcija se poziva u kontekstu rada s dokumentom: Lista dokumenata > Označiti dokument koji se briše > Izabrati funkciju za brisanje s kontrolne ploče).

Pogledati poglavlje Pravila brisanja dokumenta

Vezana poglavlja

Postavke dokumenata i mape Poslovni prostori


Rathmann d.o.o. Sva prava pridržana