Vi ste ovdje: F4B Rješenja > Blagajna > Procedura rada > Glavna kunska blagajna

Glavna kunska blagajna

Dokument blagajne sadrži:

  • zaglavlje dokumenta s osnovnim informacijama o dokumentu i
  • pripadajuće korisnike koji imaju ovlasti raditi s blagajnom

Procedura rada

1. Upis mape

  • U stablu aplikacija, mapa i dokumenata pozicionirati se na pripadajuću vrstu mape Glavna kunska blagajna unutar aplikacije Blagajna.
  • Stablo aplikacija otvara se duplim klikom na naziv aplikacije ili klikom na strelicu koja se nalazi lijevo od naziva aplikacije.
  • Na alatnoj vrpci mapa i dokumenata izabrati funkciju za upis nove mape .
  • Upisati tražene podatke za upis mape (opis mape) i spremiti ih. Kreirana mapa bit će prikazana u stablu aplikacija i mapa pod aplikacijom Blagajna.

Mapa se kreira ovisno o organizaciji posla (npr. na dnevnom, tjednom, mjesečnom nivou).

2. Rad s dokumentima blagajne

Upis dokumenta

  • Pozicionirati se na radnu mapu blagajne u koju se upisuju dokumenti.
  • Izabrati funkciju za upis dnevnika blagajne s alatne vrpce (eng. ribbon), modul XAML_BLAGBLG200.
  • Otvorit će se ekran modula XAML_BLAGBLG200 za upis potrebnih podataka:
    • Valuta blagajne
    • Oznaka blagajne
    • Opis blagajne
  • Nakon upisa potrebnih podataka potrebno je dodijeliti korisnika za rad s blagajnom
  • Korisnik/korisnici se dodjeljuju klikom na akciju Dodaj korisnika grupe s alatne vrpce modula. Iz ponuđene liste korisnika potrebno je izabrati željenog korisnika i podatke prenijeti u aktivan ekran blagajne. Odabir korisnika moguće je ubrzati upisom imena ili dijela imena korisnika u predviđeno polje za pretraživanje korisnika pomoćne liste. Korisnik se izabire klikom na praznu kućicu na početku retka (eng. check box), a podaci prenose odabirom opcije Prenesi/Prenesi i zatvori.
  • Nakon što je dokument blagajne upisan, potrebno je upisati dnevnike blagajne prema Proceduri rada s dnevnikom blagajne.

Rathmann d.o.o. Sva prava pridržana