Vi ste ovdje: F4B Rješenja > Moduli > XAML_MEDIRTL200

XAML_MEDIRTL200

Osnovni podaci

Oznaka XAML_MEDIRTL200
Naziv Upis/Izmjena rasporeda termina za pregled pacijenata
Opis Upis, izmjena i kopiranje rasporeda termina za najavu pacijenata za ambulantne preglede

Namjena

Modul XAML_MEDIRTL200 koristi se za:

  • upis rasporeda termina za pregled pacijenata,
  • izmjenu upisanih podataka i
  • kopiranje rasporeda termina.

Poziva se odabirom funkcije s kontrolne ploče u radnom kontekstu aplikacije Administracija klinike.

Izgled ekrana

Kratak opis modula

Funkcije rada s modulom (ugrađene u ribon)

Oznaka Opis
Potvrda
Spremi i zatvori Spremanje izmjena i zatvaranje ekrana
Zatvori Zatvaranje ekrana modula bez spremanja izmjena
Osvježi Osvježavanje podataka unutar radnog ekrana modula
Zapis
Nova stavka

Funkcija za upis novog termina u raspored. Odabirom funkcije za upis nove stavke otvara se ekran s praznim poljima za upis podataka. Nakon upisa i spremanja podataka, stavka se prikazuje unutar tabličnog prikaza modula XAML_MEDIRTL200.

Izmjena stavke Funkcija za izmjenu podataka upisanog termina u rasporedu termina. Odabirom funkcije za izmjenu stavke otvara se ekran s postojećim podacima. Nakon izmjene i spremanja podataka, stavka se prikazuje unutar tabličnog prikaza modula XAML_MEDIRTL200.
Brisanje odabranih stavaka Funkcija za brisanje označenih stavaka.
Odaberi sve stavke Označavanje svih stavki rasporeda termina
Poništi odabir stavaka Poništavanje označavanja svih stavki rasporeda termina
Obriši napomenu u odabranim stavkama Brisanje napomene označenih stavki
Status
Zaključaj dokument Funkcija za zaključavanje dokumenta. Ukoliko je dokument zaključan, a potrebno je napraviti izmjene, potrebno je otključati dokument i izmijeniti podatke. Zaključavanjem dokumenta, status dokumenta se povećava.
Otključaj dokument Funkcija za otključavanje dokumenta. Ukoliko je dokument zaključan, a potrebno je napraviti neke izmjene, potrebno je otključati dokument i izmijeniti podatke. Otključavanjem dokumenta, status dokumenta se smanjuje.

Standardno zaglavlje dokumenta

Oznaka Opis
OPP* Operativni protokol - identifikacijski broj dokumenta
Mapa* Identifikacijski broj mape
Datum upisa* Datum upisa dokumenta (dd.mm.gggg), sistemski datum
St* Oznaka/broj faze posla u kojoj se nalazi dokument
Pozicija* Oznaka pozicije
Napomena* Opisno polje mape
** Otvaranje modula za pregled i upis priloga dokumenta
** Otvaranje modula za pregled dnevnika rada s dokumentom
** Otvaranje modula za pregled i upis nota dokumenta

*podaci koji se u sustav upisuju prilikom izrade radne mape i dokumenta i koji se ne mogu mijenjati (upisivati) kroz aktivni modul

**funkcije su aktivne samo za upisani dokument

Informacije o dokumentu

Oznaka Opis
Firma* Oznaka i naziv firme.
Vrsta dok. Oznaka i naziv vrste dokumenta. Vrstu dokumenta izabrati iz izbornika pomoćne liste, a odabir potvrditi funkcijom Prenesi/ Prenesi i zatvori.
Liječnik Oznaka i naziv liječnika. Liječnika izabrati iz izbornika pomoćne liste, a odabir potvrditi funkcijom Prenesi/ Prenesi i zatvori.
Za datum Datum za koji je važeći raspored termina. Datum se izabire iz kalendara pritiskom na strelicu unutar polja. Datum je isto tako moguće upisati u formatu dd.mm.gggg.

*podaci koji se u sustav upisuju prilikom izrade radne mape i dokumenta i koji se ne mogu mijenjati (upisivati) kroz aktivni modul

Tablični prikaz

Oznaka Opis
+ Kućica za označavanje stavke
Vrijeme od Vrijeme od kojeg počinje termin za pregled pacijenta
Vrijeme do Vrijeme do kojeg traje termin za pregled pacijenta
Svrha Svrha pregleda
Napomena Napomena
St. Status

Alatna vrpca

Oznaka Opis
Spremi i zatvori Spremanje izmjena i zatvaranje ekrana
Spremi Potvrda upisanih podataka bez zatvaranja ekrana
Zatvori/Odustani Zatvaranje ekrana modula bez spremanja izmjena

Napomena: Ukoliko prilikom spremanja sva polja nisu ispravno ispunjena, sustav će prikazati upozorenje pokraj pripadajućih polja.

Način rada

Modul se može aktivirati u jednom od tri načina rada:

  • upis novog rasporeda termina
  • izmjena podataka rasporeda termina
  • kopiranje postojećeg rasporeda termina

Procedura rada za upis dokumenta i pripadajućih stavki:

  • Upis podataka u zaglavlje dokumenta (vrsta dokumenta, liječnik i datum rasporeda)
  • Upis novog termina u raspored klikom na funkciju Nova stavka
  • Upis podataka u novootvorenom ekranu modula
  • Spremanje podataka klikom na Spremi i zatvori
  • Za dodavanje novih termina opet kliknuti na Nova stavka i spremiti upisane podatke
  • Zaključavanje dokumenta klikom na funkciju Zaključaj dokument s ribona
  • Spremiti podatke i zatvoriti modul klikom na Spremi i zatvori s ribona

Spremanje podataka

Kod prikaza ekrana modula u modalnom dijalogu, funkcije za pohranu podataka nalaze se u dnu ekrana, a u slučaju prikaza preko cijele stranice koriste se funkcije s alatne vrpce ribona. Po upisu i spremanju upisanih podataka, dokument i stavke dostupni su daljnji rad.

Izmjena podataka

Funkcija izmjene dokumenta vrste rasporeda termina aktivna je samo za upisani dokument i vidljiva je na kontrolnoj ploči kada se u radnom kontekstu sustava nalazi dokument vrste rasporeda termina. Za izmjenu upisanog dokumenta vrste rasporeda termina pozicionirati se na listu dokumenata, označiti dokument koji se mijenja i pozvati funkciju s kontrolne ploče za izmjenu dokumenta Izmjena rasporeda termina. Pogledati poglavlje Pravila brisanja dokumenta.

Kopiranje podataka

Funkcija kopiranja dokumenta vrste rasporeda termina aktivna je samo za upisani dokument i vidljiva je na kontrolnoj ploči kada se u radnom kontekstu sustava nalazi dokument vrste rasporeda termina. Za kopiranje upisanog dokumenta vrste rasporeda termina pozicionirati se na listu dokumenata, označiti dokument koji se kopira i pozvati funkciju s kontrolne ploče za kopiranje dokumenta Kopiranje rasporeda termina.

Rad s funkcijama modula

Funkcije za rad s modulom ugrađene su na ribon i omogućuju:

  • Upis termina u raspored termina
  • Izmjenu podataka termina
  • Brisanje odabranih stavki
  • Odabir svih stavki
  • Poništavanje odabira svih stavki
  • Brisanje napomene u odabranim stavkama
  • Zaključavanje dokumenta
  • Otključavanje dokumenta

Upis novog termina u raspored termina

Pozivom funkcije za upis nove stavke Nova stavka s alatne vrpce ribona, otvara se ekran s praznim poljima za upis vrijednosti. Potrebno je upisati podatke u odgovarajuća polja te ih snimiti odabirom funkcije za spremanje koja se nalazi u dnu aktivnog ekrana, na alatnoj vrpci. Ukoliko neko od obaveznih polja nije ispunjeno ili polja nisu ispravno upisana, neće se izvršiti pohrana podataka dok se ne zadovolje minimalni kriteriji za upis. U slučaju nezadovoljavanja minimalnih kriterija, modul će prikazati odgovarajuća upozorenja.

Upisani podaci prikazat će se unutar tabličnog prikaza modula XAML_MEDIRTL200.

Izmjena podataka termina

Označiti termin čije podatke je potrebno izmijeniti i izabrati funkciju Izmjena stavke s alatne vrpce ribona. Otvorit će se ekran s upisanim podacima. Potrebno je izmijeniti podatke u odgovarajućim poljima te ih snimiti pozivom funkcije za spremanje koja se nalazi u dnu aktivnog ekrana, na alatnoj vrpci. Ukoliko neko od obaveznih polja nije ispunjeno ili polja nisu ispravno upisana, neće se izvršiti pohrana podataka dok se ne zadovolje minimalni kriteriji za upis. U slučaju nezadovoljavanja minimalnih kriterija, modul će prikazati odgovarajuća upozorenja.

Upisani podaci prikazat će se unutar tabličnog prikaza modula XAML_MEDIRTL200.

Brisanje odabranih stavaka

Označiti stavke koje je potrebno izbrisati i izabrati funkciju Brisanje s alatne vrpce ribona.

Odabir svih stavki

Funkcija za označavanje svih stavki. Odabirom ove opcije prikazat će se kvačice uz svaku stavku.

Poništavanje odabira svih stavki

Funkcija za poništavanje odabira svih stavki. Odabirom ove opcije uklonit će se kvačice uz stavke.

Brisanje napomene u odabranim stavkama

Funkcija za brisanje napomena u odabranim stavkama.

Zaključavanje dokumenta

Funkcija za zaključavanje dokumenta. Prilikom zaključavanja, povećat će se status dokumenta i svih upisanih stavki.

Nije moguće upisati najavu pacijenata za zaključani raspored termina.

Otključavanje dokumenta

Funkcija za otključavanje dokumenta. Prilikom otključavanja dokumenta, smanjit će se status dokumenta i svih upisanih stavki.

Vezana poglavlja

XAML_MEDIRTL100 - Pregled upisanih dokumenata mape rasporeda termina za najavu pacijenata za ambulantne preglede

Rad s formama za upis podataka

Rad s pomoćnim listama

Rad s izbornicima datuma

Ugradnja u sustav

Modul se ugrađuje na kontrolnu ploču u radnom kontekstu aplikacije Administracija klinike. Kreiraju se akcije za poziv modula u modu za upis, izmjenu i kopiranje dokumenta.

Upis rasporeda termina

Postavke akcije za upis dokumenta rasporeda termina

Postavke
Način otvaranja Modalni dialog
Aktivacijska akcija INS – Upis dokumenta
Prečac Preporučeni prečac: F6
Radna vrsta dokumenta Izabrati vrstu dokumenta raspored termina za prijem pacijenata
Radni format dokumenta -
Filter
Filter aktivnosti Aplikacija, vrsta mape, posao
Mapiranje parametara
OPP mape OPP aktivne mape
OPP dokumenta -
OPP Liječnik -

Izmjena podataka rasporeda termina

Postavke akcije za izmjenu dokumenta rasporeda termina

Postavke
Način otvaranja Modalni dialog
Aktivacijska akcija UPD – Izmjena dokumenta
Prečac Preporučeni prečac: F2
Radna vrsta dokumenta -
Radni format dokumenta -
Filter
Filter aktivnosti Aplikacija, vrsta mape, posao, format dokumenta
Mapiranje parametara
OPP mape OPP aktivne mape
OPP dokumenta OPP aktivnog dokumenta
OPP Liječnik -

Kopiranje rasporeda termina

Postavke akcije za kopiranje dokumenta rasporeda termina

Postavke
Način otvaranja Modalni dialog
Aktivacijska akcija Novi dokument kopiranjem postojećeg
Prečac Preporučeni prečac: Ctrl+F2
Radna vrsta dokumenta -
Radni format dokumenta -
Filter
Filter aktivnosti Aplikacija, vrsta mape, posao, format dokumenta
Mapiranje parametara
OPP mape OPP aktivne mape
OPP dokumenta OPP aktivnog dokumenta
OPP Liječnik OPP liječnika

Rathmann d.o.o. Sva prava pridržana