Osobne isprave
Osnovni preduvjet za evidenciju osobnih isprava jest definicija koje osobne isprave/ dokumente je potrebno pratiti u evidenciji. Za svaku od isprava potrebno je unijeti vrstu dokumenta odgovarajućeg formata, što je u pravilu posao Administratora sustava/ Administratora kadrovske i plaća.
Za svaku od tih vrsta dokumenta potrebno je definirati osnovno pravilo, koje među ostalim govori da li je upis dokumenta obavezan ili ne. Također je moguće za svako radno mjesto (sa ili bez sistematizacije) definirati koje isprave se zahtijevaju (obavezno ili ne) te kakav je rok valjanosti svake pojedine isprave. Tako upisana pravila omogućavaju jasnu kontrolu isteka te pomažu u realizaciji obveza firme/ djelatnika vezano za isprave.
Procedura rada
Upis dokumenata osobnih isprava
- Dokumenti osobnih isprava upisuju se u Dosje radnika, izbornik Osobne isprave
- Izabrati funkciju za upis osobnih isprava s alatne vrpce, XAML_KADSOSI200
- Upisati dokument i spremiti podatke.
- Zaključati dokument pozivom funkcije za zaključavanje s alatne vrpce modula
Za izmjenu ili brisanje upisanog dokumenta koristiti funkcije s alatne vrpce modula: Izmjena dokumenta; Brisanje odabranih dokumenata.