Uvod
Kroz rješenje Održavanja omogućeno je:
- vezivanje osnovnog sredstva ili bilo kojeg drugog dokumenta u F4B (za kojeg je potrebno pratiti održavanje)
- definiranje plana održavanja prema periodu i/ili brojaču,
- izdavanje i praćenje realizacije radnih naloga i sl..
Operativni proces održavanja definiran je kroz korake:
- administracije pravila održavanja
- administracije dokumenata i mapa održavanja i korisničkih prava kroz Administraciju sustava
- upisa dokumenata održavanja i pripadajućih stavki
Karakteristike rješenja
- Mogućnost proizvoljnog vezivanja dokumenta održavanja s ostalim dokumentima F4B sustava za koje postoji poslovna potreba održavanja
- Definiranje plana održavanja u periodu
- Definiranje održavanja putem brojača
- Notifikacije zaduženim osobama za održavanje putem e-mail-a
- Podrška pri odlučivanju u procesu planiranja
Rješenje se sastoji od niza gotovih modula (ekranskih formi) koje se prilagođavaju i konfiguriraju prema zahtjevima korisnika. Otvorenost arhitekture osigurava jednostavnu:
- prilagodbu organizaciji rada
- proširenje i nadogradnju novim funkcionalnostima
- prilagodbu internim pravilnicima i procedurama
Obuhvat vrste dokumenata
Rješenje obuhvaća dokument:
- Održavanja
Formati
Oznaka formata | Naziv formata |
MAIN.DOCU | Održavanje |
Prava pristupa
Svim korisnicima rješenja definiraju se strogo kontrolirana prava pristupa ovisno o organizaciji posla.
Kontrolni mehanizmi
Definirani su kontrolni mehanizmi koji onemogućuju prijelaz iz jedne faze u drugu ukoliko nisu ispunjeni svi uvjeti (odgovarajući status dokumenta, kontrola sadržaja mapa i dokumenata).
Izvještajni sustav
Izvještajni sustav omogućuje pregled ...