Vi ste ovdje: F4B Rješenja > Moduli > XAML_ACCNRAC200P

XAML_ACCNRAC200P

Osnovni podaci

Oznaka XAML_ACCNRAC200P
Naziv Upis/izmjena glave računa s vezom na poštanski protokol
Opis Upis i izmjena glave računa s vezom na poštanski protokol

Namjena

Modul XAML_ACCNRAC200P koristi se za upis glave računa i ima vezu s poštanskim protokolom, kao i za izmjenu upisanih podataka. Poziva se odabirom funkcije za upis ili izmjenu računa s kontrolne ploče.

Izgled ekrana

 

Kratak opis modula

Standardno zaglavlje dokumenta

Oznaka Opis
OPP* Identifikacijski broj dokumenta
Mapa* Identifikacijski broj mape
Datum upisa* Datum upisa dokumenta (dd.mm.gggg), sistemski datum
St* Oznaka faze posla u kojoj se nalazi dokument
Pozicija* Oznaka pozicije
Napomena* Opisno polje mape
** Otvaranje modula za pregled i upis priloga dokumenta
** Otvaranje modula za pregled dnevnika rada s dokumentom
** Otvaranje modula za pregled i upis nota dokumenta

*podaci koji se u sustav upisuju prilikom izrade radne mape i dokumenta i koji se ne mogu mijenjati (upisivati) kroz aktivni modul

**funkcije su aktivne samo za upisani dokument

Informacije o dokumentu

Oznaka Opis
Firma Oznaka i naziv firme. Firma se izabire iz izbornika pomoćne liste, a odabir potvrđuje funkcijom Prenesi/ Prenesi i zatvori.
Vrsta dok. Oznaka i naziv vrste dokumenta. Vrstu dokumenta izabrati iz izbornika pomoćne liste, a odabir potvrditi funkcijom Prenesi/ Prenesi i zatvori.
Protokol Broj protokola
Poslovna jedinica Oznaka i naziv poslovne jedinice. Poslovna jedinica se izabire iz izbornika pomoćne liste, a odabir potvrđuje funkcijom Prenesi/ Prenesi i zatvori.
Komitent Oznaka i naziv komitenta. Komitent se izabire iz izbornika pomoćne liste, a odabir potvrđuje funkcijom Prenesi/ Prenesi i zatvori.
Komitent plaćanja Oznaka i naziv komitenta za plaćanje računa. Za navedeno polje automatski se upisuju podaci o komitentu. Ukoliko je komitent plaćanja, različit od komitent, potrebno ga je izabrati iz izbornika pomoćne liste, a odabir potvrditi funkcijom Prenesi/ Prenesi i zatvori.
Poslovna jedinica Oznaka i naziv poslovne jedinice (ukoliko se račun odnosi ili je potrebno vezati na više poslovnih jedinica). Poslovna jedinica se izabire iz izbornika pomoćne liste, a odabir potvrđuje funkcijom Prenesi/ Prenesi i zatvori.
Žiro račun komitenta Žiro račun komitenta i naziv banke. Odabirom komitenta, žiro račun će se automatski prikazati u pripadajućem polju. Ukoliko je potrebno izabrati drugi žiro račun za izabranog komitenta, klikom na ikonu za dohvat podataka ili pritiskom na funkcijsku tipku F4, otvorit će se pomoćna lista za odabir žiro računa. Iz izbornika pomoćne liste izabrati žiro račun (izabrani redak poprimi drugu boju) te odabir potvrditi funkcijom Prenesi/ Prenesi i zatvori. Ako je potrebno upisati novi žiro račun, koji nije naveden u pomoćnoj listi, žiro račun se upisuje kroz aplikaciju Poslovni imenik.
Model plaćanja/ poziv na broj Polje za upis modela plaćanja i poziva na broj
Broj fakture Polje za upis broj fakture
Datum računa Datumsko polje za upis ili odabir datuma računa. Datum se izabire pritiskom na strelicu unutar datumskog polja. Datum je isto tako moguće upisati u formatu dd.mm.gggg. Ukoliko se datum upiše bez da se upiše godina, sustav će sam upisati tekuću godinu.
Dospijeće (dana/datum) Polje za upis broja dana i datuma dospijeća plaćanja računa. U polje za upis dana dovoljno je upisati broj dana i datum će se automatski prikazati. Moguće je upisati (odabrati datum) i broj dana dospijeća će se automatski prikazati.
Datum izvršenja Polje za upis datuma izvršenja usluge. Datum izvršenja izabire se iz kalendara pritiskom na strelicu unutar polja. Datum je isto tako moguće upisati u formatu dd.mm.gggg. Ukoliko se datum upiše bez da se upiše godina, sustav će sam upisati tekuću godinu.
Datum odobrenja Polje za upis datuma odobrenja. Datum odobrenja izabire se iz kalendara pritiskom na strelicu unutar polja. Datum je isto tako moguće upisati u formatu dd.mm.gggg. Ukoliko se datum upiše bez da se upiše godina, sustav će sam upisati tekuću godinu.
Valuta Polje za odabir valute plaćanja. Valuta plaćanja se izabire iz izbornika pomoćne liste, a odabir potvrđuje funkcijom Prenesi/ Prenesi i zatvori.
Napomena Polje za upis napomene

Napomena: Ukoliko se kod nekih pomoćnih lista ne prikazuje lista za odabir podatka, potrebno je u polje za dohvat podataka pomoćne liste početi upisivati početak pojma za dohvat podatka ili dio pojma i traženi podatak će se prikazati u listi.

Primjer

Odabir firme iz pomoćne liste, naziv firme Test d.o.o.

  • Pozicionirati se na polje Firma
  • Kliknuti na ikonu za dohvat podataka ili izabrati funkcijsku tipku F4. Otvorit će se pomoćna lista za odabir podatka.
  • U polje za dohvat podatka pomoćne liste, označen ikonom , upisati početak pojma: t (ili te ili tes ili test).
  • U pomoćnoj listi će se prikazati svi dokumenti koji počinju sa slovom t, te, tes ili test. Što je zadani pojam za dohvat podataka precizniji, u listi se prikazuje manji skup rezultata.

Ako se lista pretražuje prema dijelu pojma koji se nalazi u sredini riječi, na početak pojma potrebno je upisati znak % (npr. %es za dohvat naziva Test).

Alatna vrpca

Oznaka Opis
Spremi i zatvori Spremanje izmjena i zatvaranje ekrana
Spremi Potvrda upisanih podataka bez zatvaranja ekrana
Zatvori/Odustani Zatvaranje ekrana modula bez spremanja izmjena

Napomena: Ukoliko prilikom spremanja sva polja nisu ispravno ispunjena, sustav će prikazati upozorenje pokraj pripadajućih polja.

Način rada

Modul se može aktivirati u jednom od dva načina rada:

  • upis novog dokumenta ulaznog računa s vezom na poštanski protokol
  • izmjena dokumenta

Funkcija izmjene aktivna je samo za upisani dokument i vidljiva je na kontrolnoj ploči kada se u radnom kontekstu sustava nalazi dokument vrste računa.

Funkcija upisa novog dokumenta ugrađuje se na kontrolnu ploču i vidljiva je u poslu upisa mape.

Odabirom funkcije upisa novog dokumenta, modul se aktivira u modu za upis, odnosno s praznim poljima za upis vrijednosti. Potrebno je upisati podatke (ili odabrati podatke iz pomoćnih lista ) u odgovarajuća polja te snimiti dokument pozivom funkcije za spremanje koja se nalazi u dnu ekrana i na ribonu (Ribon > Kontrola > Aktivni ekran > Spremi). Ukoliko neko od obaveznih polja nije ispunjeno, neće se izvršiti pohrana podataka dok se ne zadovolje minimalni kriteriji za upis. U slučaju nezadovoljavanja minimalnih kriterija, modul će prikazati odgovarajuća upozorenja. Prilikom uspješne pohrane dokumenta u dokumentacijski sustav, dokumentu se dodjeljuje jedinstveni identifikacijski broj (OPP).

Kod prikaza ekrana modula u modalnom dijalogu, funkcije za pohranu podataka nalaze se u dnu ekrana, a u slučaju prikaza preko cijele stranice koriste se funkcije s alatne vrpce ribona.

Vezana poglavlja

Rad s pomoćnim listama

Pregled mape ulaznih računa

Ugradnja u sustav

Modul se ugrađuje na kontrolnu ploču u radnom kontekstu aplikacije Pošte (za klasifikaciju) i Ulaznih računa. Kreiraju se akcije za poziv modula u modu za upis i izmjenu dokumenta.

Upis dokumenta

Postavke akcije za upis dokumenta

Postavke
Način otvaranja Modalni dialog
Aktivacijska akcija INS – Upis dokumenta
Prečac Preporučeni prečac: F6
Radna vrsta dokumenta -
Radni format dokumenta -
Filter
Filter aktivnosti Aplikacija, vrsta mape, posao
Mapiranje parametara
OPP mape OPP aktivne mape
OPP dokumenta -

Izmjena dokumenta

Postavke akcije za izmjenu dokumenta

Postavke
Način otvaranja Modalni dialog
Aktivacijska akcija UPD – Izmjena računa
Prečac Preporučeni prečac:F2
Radna vrsta dokumenta -
Radni format dokumenta -
Filter
Filter aktivnosti Aplikacija, vrsta mape, posao, format dokumenta
Mapiranje parametara
OPP mape OPP aktivne mape
OPP dokumenta OPP aktivnog dokumenta

Rathmann d.o.o. Sva prava pridržana