CABPD100
Osnovni podaci
| Oznaka | CABPD100 |
| Naziv | Pregled mape komitenta |
| Opis | Pregled mape komitenta |
Namjena
Modul CABPD100 koristi se za nadogradnju osnovnog ekrana za upravljanje dokumentacijom (Moje mape). Ugrađuje se u aplikaciju Poslovni imenik na nivou preglednika mape kataloga komitenata. Akcijom pregleda sadržaja mape otvorit će se modul CABPD100 s listom upisanih dokumenata određene mape.
Izgled ekrana
Kratak opis modula
Odabir prikaza komitenata
| Oznaka | Opis |
|---|---|
| Prikaz neaktivnih | Prikaz neaktivnih komitenata |
| Prikaz aktivnih | Prikaz aktivnih komitenata |
|
Prikaz svih |
Prikaz svih komitenata |
Tablični prikaz
| Oznaka | Opis |
|---|---|
| OPP | Operativni protokol - identifikacijski broj dokumenta |
| Šifra | Šifra komitenta |
| Naziv | Naziv komitenta |
| PBr | Poštanski broj |
| Mjesto | Mjesto |
| Adresa | Adresa |
| OIB | Osobni identifikacijski broj |
| Žiro račun | Žiro račun komitenta |
| Aktv | Indikator/kućica da li je komitent aktivan |
| Vrsta | Vrsta komitenta |
| Vr.Dok. | Vrsta dokumenta |
| Kreirao | Korisničko ime osobe koja je kreirala dokument |
| Porezni broj | Porezni broj komitenta |
| St | Status |
Način rada
Modul CABPD100 koristi se kao preglednik sadržaja mape kataloga komitenata. Ukoliko se u mapu žele upisati novi dokumenti ili se žele izmijeniti podaci o postojećim dokumentima, potrebno je izabrati pripadajuće funkcije kontrolne ploče.
Vezana poglavlja
CABPD201 - Upis i izmjena dokumenta u katalogu firmi
Ugradnja u sustav
Modul CABPD100 se konfiguriranjem postavki sustava (kroz Administraciju sustava) postavlja kao standardni preglednik za mape kataloga komitenata, aplikacije Poslovni imenik. Aktivacijom modula prikazuju se informacije (dokumenti) koje su sadržane u odabranoj mapi.