CABPD100
Osnovni podaci
Oznaka | CABPD100 |
Naziv | Pregled mape komitenta |
Opis | Pregled mape komitenta |
Namjena
Modul CABPD100 koristi se za nadogradnju osnovnog ekrana za upravljanje dokumentacijom (Moje mape). Ugrađuje se u aplikaciju Poslovni imenik na nivou preglednika mape kataloga komitenata. Akcijom pregleda sadržaja mape otvorit će se modul CABPD100 s listom upisanih dokumenata određene mape.
Izgled ekrana
Kratak opis modula
Odabir prikaza komitenata
Oznaka | Opis |
---|---|
Prikaz neaktivnih | Prikaz neaktivnih komitenata |
Prikaz aktivnih | Prikaz aktivnih komitenata |
Prikaz svih |
Prikaz svih komitenata |
Tablični prikaz
Oznaka | Opis |
---|---|
OPP | Operativni protokol - identifikacijski broj dokumenta |
Šifra | Šifra komitenta |
Naziv | Naziv komitenta |
PBr | Poštanski broj |
Mjesto | Mjesto |
Adresa | Adresa |
OIB | Osobni identifikacijski broj |
Žiro račun | Žiro račun komitenta |
Aktv | Indikator/kućica da li je komitent aktivan |
Vrsta | Vrsta komitenta |
Vr.Dok. | Vrsta dokumenta |
Kreirao | Korisničko ime osobe koja je kreirala dokument |
Porezni broj | Porezni broj komitenta |
St | Status |
Način rada
Modul CABPD100 koristi se kao preglednik sadržaja mape kataloga komitenata. Ukoliko se u mapu žele upisati novi dokumenti ili se žele izmijeniti podaci o postojećim dokumentima, potrebno je izabrati pripadajuće funkcije kontrolne ploče.
Vezana poglavlja
CABPD201 - Upis i izmjena dokumenta u katalogu firmi
Ugradnja u sustav
Modul CABPD100 se konfiguriranjem postavki sustava (kroz Administraciju sustava) postavlja kao standardni preglednik za mape kataloga komitenata, aplikacije Poslovni imenik. Aktivacijom modula prikazuju se informacije (dokumenti) koje su sadržane u odabranoj mapi.